Skip to main content

Tvorba webových stránek 

Internetové prezentace 

Jsou dnes neod­mys­li­tel­nou sou­čás­tí pro­pa­ga­ce kaž­dé fir­my, kte­rá chce držet krok s dyna­mic­kým vývo­jem spo­leč­nos­ti oko­lo nás.

V dneš­ní době je Inter­net něco jako mar­ke­tingo­vé médi­um. Na zákaz­ní­ky veli­ce dob­ře půso­bí pro­fe­si­o­nál­ní vzhled vašich www strá­nek jenž vypo­ví­dá o úrov­ni vaší firmy.

Pokud by jste si mys­le­li, že nepo­tře­bu­je­te pro­fe­si­o­nál­ní fir­mu pro vytvo­ře­ní vaší pre­zen­ta­ce, když si ji může­te v poho­dě udě­lat např. v MS Wor­du za něko­lik minut sami? Omyl! Není výjim­kou, že pří­pad­né nedo­stat­ky na inter­ne­tu, např. špat­ně opti­ma­li­zo­va­ný obrá­zek, nevhod­ná gra­fi­ka a úpra­va tex­tů zákaz­ní­ka odra­dí a vaši pre­zen­ta­ci již tře­ba nenavštíví.

Pro­fe­si­o­nál­ní vzhled pre­zen­ta­ce nezá­le­ží na obje­mu, ani na kom­pli­ko­va­nos­ti, ale pře­de­vším na kva­li­tě, a tu jsme schop­ni vám nabídnout!


Jak pracujeme 

Kaž­dý pro­jekt je samo­zřej­mě jiný, ale tvor­ba inter­ne­to­vé pre­zen­ta­ce pro­bí­há obvykle v násle­du­jí­cích fázích:
1

Návrh 

Prv­ním úko­lem při zpra­co­vá­ní pro­jek­tu je upřes­ně­ní jeho úče­lu a cíle. Násled­ně s vámi vypra­cu­je­me stra­te­gii vaší nové webo­vé pre­zen­ta­ce a vytvo­ří­me její roz­vrh. Dal­ším kro­kem je zpra­co­vá­ní gra­fic­ké­ho návr­hu, kte­rý vám bude před­lo­žen. Při vytvá­ře­ní návr­hu dbá­me na to, aby vaše strán­ky byly snad­no pou­ži­tel­né, a aby se v nich návštěv­ní­ci dob­ře orientovali.
2

Vytvoření prezentace 

Bude­te-li spo­ko­je­ni s gra­fic­kou podo­bou a struk­tu­rou strá­nek, může­me pre­zen­ta­ci upra­vit do finál­ní podoby.
3

Umístění na internet 

V momen­tě, kdy dokon­čí­me tes­to­vá­ní, zve­řej­ní­me vaše strán­ky na inter­ne­tu. To zna­me­ná, že je umís­tí­me na hos­ti­tel­ský ser­ver dle dohody.
4

Aktualizace 

V oka­mži­ku, kdy je nová inte­nre­to­vá pre­zen­ta­ce zve­řej­ně­na, je prá­ce prak­tic­ky hoto­va. Ovšem inter­ne­to­vá pre­zen­ta­ce s aktu­ál­ním a pra­vi­del­ně obmě­ňo­va­ným obsa­hem zane­chá­vá lep­ší dojem v návštěv­ní­cích než strán­ky, kte­ré byly jed­nou pub­li­ko­vá­ny a jejich obsah je stá­le tentýž.